+420 606 350 050 | Po - Pá: 9:00 - 17:00
Po - Pá: 9:00 - 17:00

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace a vrácení zboží

Postup při vrácení zboží

Pokud chcete vrátit zakoupené zboží v zákonné 14 denní lhůtě po doručení zboží, využijte tento kontaktní formulář a vyčkejte na potvrzení ze strany obchodu.

Kontaktovat nás můžete také na tel. čísle 606 350 050

Odstoupení od kupní smluvy a vrácení zboží je specifikováno v Obchodních podmínkách v článku 1.28.

V níže uvedeném formuláři vyplňte v textu údaje potřebné pro identifikaci objednávky tj. např. vaše jméno a příjmení, číslo objednávky nebo faktury. Nezapomeňte uvést číslo Vašeho bankovního účtu, kam Vám poukážeme peníze zpět za vrácené zboží.

 

Zboží, které chcete vrátit, nám po potvrzení požadavku zasílejte zpět na tuto adresu:

TIN TIN Media s.r.o., Úloh 16, 33901 Klatovy

 

Postup uplatnění reklamace

Objevil se problém s vaším zbožím? Nepropadejte panice, postup reklamace není nijak složitý. Stačí když nám na email info@dzunglehracek.cz co nejdříve zašlete údaje o Vaší objednávce a popíšete vzniklý problém.

Je také vhodné připojit fotografie reklmovaného výrobku.

Vyrozumění o reklamaci vám dámě vědět co nejdříve. O výsledku reklamace vám dáme vědět telefonicky nebo emailem.

Reklamaci nelze podat telefonicky! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, nebude převzato a bude vám přepravcem vráceno zpět.

Podmínky záruky

Kupujícímu doporučujeme prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno poškození, vyhotoví se záznam o poškození a prodávající je povinen poskytnout přiměřenou slevu z dodávky nebo dodat jiný bezvadný výrobek. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku vzniklé při přepravě již není možné uznat.

Reklamace zboží

Reklamace zboží se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele. V případě zjištění neodstranitelné vady zboží (na základě písemného posouzení autorizovaného servisního střediska, pokud si to vyžaduje povaha výrobku) bude toto zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená celá cena zboží zpět. V takovém případě bude oproti daňovému dokladu vráceno také poštovné  ve výši, která odpovídá nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.